Powered By Blogger

Laleczka Tilda

Witam wszystkich :)
Nie mam ostatnio czasu na bloga ,ale to już chyba zauważyliście .


U mnie ostatnio więcej szycia niż koralików.





Ostatnio pochłonęły mnie laleczki Tilda .
Są tak prześliczne że nie mogłam się powstrzymać od tego żeby jej zrobić .
Powstało ich kilka przeważnie dziewczynki i nawet dwóch chłopców :D
Laleczki są bardziej ozdobą do pokoju dziecięcego ale również mogą być zabawką dla milusińskich.



Laleczki są wykonane z materiałów bawełnianych , tiulu , pianki. oraz dodatków takich jak guziczki.
Laleczki moje nie mają usztywnień w środku oraz można je rozbierać.
Włosy syntetyczne które ,można czesać, czapeczki nie zdejmuje się.









Każda lala ma przy sobie małego zajączka również wykonanego z bawełnianych materiałów.

Mam nadzieję że się podobają, pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)