Powered By Blogger

Black Necklace

Witam . Kolejny post kolejne wyzwanie .


Foto Ispiracja w Kreatywnym Kufrze zachęciła mnie do dalszego działania. 
Tym razem wyszyłam naszyjnik metodą haftu koralikowego.
Oj dawno tego nie robiłam i z wielką przyjemnościa go zrobiłam.
W dodatku w moich ulobinych kolorkach :)


Naszyjnik wykonany z koralików Toho 11/o ,15/o oraz 8 
Punktem centralnym w naszyjniku jest kaboszon z żywicy.
Spód podszyłam szarym zamszem.
Kolia zawieszona została na sznurze herringbone wykonanego z koralików Toho.
Zapięcie Togle wykonane również z koralików.
Naszyjnik zgłaszam do wyzwania w KK

Wspaniałą fotografię wykonała Jolania




Do naszyjnika wykonałam również bransoletę,która utrzymana jest w tych samych kolorach oraz tworzy razem  z nim komplet.
Bransoleta wykonana metodą sznura koralikowego szydełkowego ukośnik na26 w rzędzie.
Bransoleta jest na bazie metalowej .


Miłego oglądania pozdrawiam cieplutko.














2 komentarze:

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)