Powered By Blogger

Kołnierzyk inny niż wszystkie

Witajcie kochani bardzo dziękuję za odwiedziny i za pozostawienie śladu po sobie.
Tak jak obiecałam mogę w końcu pokazać mój kolejny projekt jaki stworzyłam
 na konkurs w Royal Stone.

Tym razem inspiracją było ,,Kiwi Ci  Życie Umili''
Oj bardzo piękne kolorki zieleni. A że u mnie troszkę zieleni się uzbierało to trzeba było ją wykorzystać :) Tak wiec postanowiłam zrobić naszyjnik - kołnierzyk metodą haftu koralikowego.
Bardzo dużo koralików mi ten projekt pochłonął , ale efekt końcowy był zadowalający :D
Wykorzystałam koraliki Toho 11/o ,kryształki rivoli 12 mm , oraz szklanych perełek 4 mm ,
Spód podszyłam szarym zamszem ,zapięcie karabińczyk metalowym w kolorze srebrnym.






Zatem nie będę zanudzać i pokazuję moje dzieło.


















Zarazem zapraszam na glosowanie oczywiście jeżeli przypadła Wam moja praca do gustu to proszę o kliknięcie  TU i kliknięcie na zdjęcie konkursowe za które bardzo wam dziękuje :D



Serdecznie pozdrawiam .

8 komentarzy:

  1. Ogrom pracy włożyłaś, ale efekt warty był tego wysiłku. Kołnierzyk jest przecudny a ten kolor ... :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Gosiu :) Tak włożyłam ogrom pracy w ten i w następny naszyjnik ,ale tak jak mówisz efekt był warty tego wysiłku.Dziękuje za miłe słowa :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczny. Jest na co oko......szyje zawiesić. Życzę sukcesu w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko bardzo dziękuje :) We konkursie biorą udział jeszcze piękniejsze cudeńka , ja tylko próbuję swoich skromnych sił w tworzeniu piękna :D

      Usuń
  3. Kołnierzyk wyszedł wspaniale,od razu rzuca się w oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu dawno mnie u Ciebie nie było i bardzo żałuję bo widzę takie cuda :) Piękny naszyjnik stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)