Powered By Blogger

Biel i złoto

Witajcie . Nie mam ostatnio zapału do pisania postów , chyba znowu mnie złapał leń :D 

Leń oczywiście do publikacji moich nowych biżutek .
Tak więc zebrałam się w garść tak jakby i prezentuje Wam moje dzieło jedno z kilku , postaram się dodać w przyszłym tygodniu nowego posta i pochwalę się resztą.
Zrobiłam komplet biżutków  idealny dla panny młodej ,
 ale również może być do eleganckiej kreacji.
Komplet powstał ze szklanych perełek w różnych wielkościach. 8 mm , 6 mm , 4 mm, oraz koralików Toho Round 11/o  permanent finish-galvanized rose gold. Końcówki w naszyjniku i bransoletce  w kolorze złotym , kolczyki zawieszone na biglach w kolorze złotym. 



Przy okazji zgłaszam komplecik do wyzwania w Szufladzie ,, Biel i złoto''


Dziękuje za odwiedziny i pozostawienie śladu po sobie :))







Serdecznie pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Piękny komplet,bardzo elegancki i klasyczny więc na pewno będzie pasował do wszystkiego i na każdą okazję :) Pozdrawiam :)) i powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ślicznie Joasiu :) Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny kmplecik:) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny i elegancki komplet. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyka - bardzo mi sie podoba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)