Powered By Blogger

Kolczyki

 
Witam serdecznie.
 
Powiedziałam sama sobie że już nie będę uczestniczyć w wyzwaniach ....
 
I tak jakoś zabierałam się za zrobienie kolczyków,
 
Za bardzo chyba mnie leń dopadł,
 
może z powodu braku koralików, może z chwilowej braku weny twórczej??
 
W Szufladzie jutro kończy się zainspiruj-nas-kolczyki
 
A ja prawie na ostatnią chwile wykonałam kolczyki ,
 
 
Kolczyki powstały z kryształków Swarovskiego 12mm
 
które otuliłam koralikami Toho 11/o
 
Zostały zawieszona na biglach angielskich metalowych w kolorze srebrnym.
 
Także zgłaszam moje kolczyki do  wyzwania w Szufladzie
 







Pozdrawiam serdecznie:)

2 komentarze:

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)