Powered By Blogger

Chwale sie :))))

Witam wszystkich serdecznie :)
Jakiś czas temu wzięłam udział w wyzwaniu ,,Czuje Wiosnę '' w  polskiehandmade


No taki zaszczyt mnie spotkał ze wygrałam w tym wyzwaniu bizuteryjne przydasie no
W takim szoku jestem ze muszę sie Wam pochwalić .

A w wyzwaniu brało udział moje zdjęcie wykonane na spacerku z córeczka wracaliśmy sobie ze spacerku i napotkałyśmy piękny przebiśnieg no i oczywiście musiałam mu zrobić foteckę.
I wtedy powiedziałam no to wiosna już do nas zawitała.Zdjecie zrobiłam 06 marca 2014 r.
A ten przebiśniegi oczywiście zwiastował przyjście wiosny;)
No i kto by pomyślał ze to zdjęcie wygra konkurs ;)


Jeszcze raz bardzo dziekuje.

3 komentarze:

  1. Super! Gratulacje!
    Zdjęcie jest świetne, nie jestem profesjonalistą, ale uważam, że jest doskonale skadrowane i kolorystycznie fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)